Κωδικός Προϊόντος: 3717
Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις για το προϊόν αυτό. Αξιολόγησε το
Συγγραφέας:
Το παρόν σύγγραμμα απευθύνεται στους σπουδαστές της Σιδηροδρομικής Τεχνικής του ΕΜΠ και κάθε Πολυτεχνείου, στους μηχανικούς της καθημερινής σιδηροδρομικής πράξης καθώς και σε κάθε φίλο του σιδηροδρόμου.
Το παρόν σύγγραμμα αρχίζει με τη σιδηροδρομική ξενάγηση με σύντομα ιστορικά στοιχεία από τη γένεση του σιδηροδρόμου μέχρι τη σημερινή του εξέλιξη (κεφάλαιο 1). Ακολουθεί μια εκτεταμένη αναφορά σε θέματα κύλισης οχημάτων, δυνάμεων μεταξύ τροχού-σιδηροτροχιάς και αυξημένου κινδύνου εκτροχιασμού (κεφάλαιο 2). Στη συνέχεια (κεφάλαιο 3), παρουσιάζονται τα υλικά της γραμμής καθώς και ο υπολογισμός των στοιχείων της επιδομής έτσι ώστε στην υποδομή - υπέδαφος να καταλήγουν τάσεις μικρότερες των οριακών. Στο κεφάλαιο 4 παρουσιάζεται η γεωμετρία της χάραξης του σιδηροδρομικού διαδρόμου από την αναγνωριστική μέχρι την οριστική μελέτη.
Τα κεφάλαια 5. 6 και 7 συμπληρώνουν τη χάραξη με τις αλλαγές τροχιάς. Βασικά στοιχεία υποδομής και διατομών σιδηροδρομικών γραμμών δίνονται στα κεφάλαια 8 και 9.Στο κεφάλαιο 10 γίνεται αναφορά σε βασικά στοιχεία σχεδιασμού σιδηροδρομικών σταθμών. Στα κεφάλαια 11-19. γίνεται αναφορά στα περιτυπώματα, στη στρώση γραμμής με τα εργαλεία και τα μηχανήματα, στη σύνδεση των σιδηροτροχιών με αμφιδέτες και συγκόλληση, στην απελευθέρωση των τάσεων, στην τακτοποίηση της γραμμής στην οριστική της θέση και τέλος στην επιθεώρηση,συντήρηση και ανακαίνιση της γραμμής.